الخميس، 19 يوليو 2012

لـــــــــــــــــــــــــم يعد بوسع  هـــــذا  الــــــــقــــــلـــب ان يـــــــــــــــــــــصرخ اكـــــــــــثـــــــــــر 
                                                                                        "محمود درويش "  

كل لما احس اني متضايقة افتكر الجملة دي لم يعد بوسع هذا القلب ان يصرخ اكثر.
بحسها بتعبر عن اللي جوايا من غير اي كلام للاسف هو دا شعوري متضايقة جدااااااااااااا ومخنوقة كمان النهاردة اول ليلة ف رمضان ومش مفروض ابقى كدا بس مش عارفة اعمل ايه غبت كتيييير عن المدونة بتاعتي وحبيت ارجع تاني عشان عاوز افضفض للمجهول مش عاوزة احكي لاصحابي ولا لماما ولا اي حد ف الدنيا انا ونفسي وبس 
بجد يا نفسي انا فعلا اسفة اني بحملك كتييييير اوي يفوق طاقتك معلش متزعليش مني انا كل مرة بوعدك اني هتغير هبقى انسانة تانية بجد مرحة زي ماما ماهي عاوزاني وشاطرة اوي ف شغل البيت زي ما تيته عاوزاني ومحترمة ومتدينة زي ما خالتو وايمان صاحبتي عاوزاني وصايعة وشقية زي ما نانا عاوزاني ولا اقولك حاجة انا هخلكي زي ما انا عاوزاكي مش اي حد تاني هخليكي زي ما ربنا عاوزك عشان يحبك اكتر يا حبيبتي بس انا زي ما كل مرة بوعدك انا مش هوعدك المرة دي لان انت اللي هتوعديني انك هتعينيني عليكي عشان انا بجد عاوزة افرح انت عارفة اانا مفرحتش بجد من قد ايه ؟؟؟

ايوة من سنييييييييين طويلة اوي وان الاوان انك تسعدي بقى بس اعرفي ان الدنيا مش نعيم دائم ولا شقاء تام يوم كدا ويوم كدا 
بس انا عاوزة لو قابلك يوم وحش حاولي بسرعة تغيريه ولو معرفتيش صلحيه ولو غلبتي معاه خااااااااااالص امحيه من زاكرتك وافتكري انك عندك حاجات اهم عاوزة تحققيها من انك تشغلي نفسك بحاجة بتعكنن عليكي دايما 

وف النهاية بقولك يا حبيبتي اني بحبك اوي عشان انتي روحي ومعاياه من لحظة ميلادي مع اول نفس هوا حقيقي مع اول مرة فتحت عيني فيها عالمجهول يارب تبقي الى الله اقرب وعنده من المغور لهم ويكون راضي عليكي لو اتحقق كل دا انا هبقى كدا اتطمنت عليكي   

                               
                  


ليست هناك تعليقات: