الاثنين، 5 سبتمبر 2011

شوفتك قبل كدا ؟؟

  عمرك قبل كدا حسيت ان الشخص اللي قدامك دا انت شوفته قبل كدا 
لا وتعرفه كمان ؟؟؟ 
بس ازاي وانت واثق انك مقابلتوش قبل النهاردة 
ممكن تقعد تبصله طول الوقت .... بس خد بالك هو ملاحظ ان فيه عيون بتراقبه وفجأة راح بص عليك 
قمت انت عملتك نفسك بتبص على حاجة تانية غيره بس عنيك كشفتك بتدور في دائرة عشوائية ومش قادرة تثبت غير عليه 
مرة تانية بتقول جواك انا لازم اكلمه 
مش يمكن كنا اصحاب زمان وانا ناسي بس من جواك انت متأكد انكوا مكنتوش اصدقاء طفولة 
هو بدأ يحس بالملاحقة والحصار اللي فرضه نظرك عليه بيحاول يختار اي مكان يقعد فيه نظرك مش ممكن يوصله 
قعدت مع نفسك وسرحت ..... طيب ياربي انا شوفته فين قبل كداااا ازاي انا حاسس اننا اعرفه وكمان اعرفه من زمان اوي دا حتى باين عليه هو كمان انه يعرفني انا لازم اكلمه ....

اول مرة تتكلم فيها كانت صعبة اوي مكنتش عارف تقول ايه بس لقيته شخص في منتهى البساطة وبجد دا طلع شخصية جميلة زي ماكنت متوقع اخدت الحكايات تسترسل ما بينكم لغاية ما عدى 5 سنين على معرفتكوا ببعض 
مكنتش متخيل انكوا ممكن تكونوا اصدقاء بالشكل القوي والمميز دا .

فاكر اول مرة شوفته فيها ؟؟؟


ليست هناك تعليقات: